2008/06/03

Bevásárlás

A reggeli mesenézés után elindult a mai mókuskerék, rengeteg lótás-futással városban járással. Elöszőr anya melóhelyén indítottunk és ma végre bent találtuk a munkaügyeseket. Igaz sokat kellett várni, hogy elintézzük a dolgokat, de legalább elintéztük. Én jól szórakoztam és még filcet is kaptam ajándékba. Innen a feledékeny apihoz mentünk aki, csak az egyik legfontosabb dolgát a pendrive-ját felejtette otthon. Mivel náluk nagy volt a felfordulás, hamar eljöttünk, és elindultunk ruha és cipőboltokba, anyának vásárloni. Vagyis csak ő szeretett volna, de én nem hagytam. Igazi kis ördögfióka voltam. Így ő ruha és cipő nékül távozott, míg én beszereztem egy újabb plüss Barney figurát. Szerintem így a legjobb vásárolni. A délelötti császkálásból 14-re értünk haza, egy gyors ebéd imitálás után, nagy közös alvás következett. Ébredés után újra útnak indultunk. Először a mekibe mentünk egy fagyiért, majd miután api is megérkezett az Árkádba mentünk vásárolni. A vásárlást nagyon élveztem a Media Marktban és a Sparban is minden számomra vonzó dolgot betettem a kosárba, csakhogy anyáék örüljenek milyen ügyes vagyok. Persze ők nem örültek annyira az önnálóságomnak. Végül a legtöbb általam választott cucc visszakerült (vagy le sem került)a polcokra és csak azt vették meg amire tényleg szükségem van vagy lehet. Így sajna azt a jó kis tv-t sem kaptam meg amit apának kinéztem, pedig ő örült volna neki. A hazafelé uton már fáradt voltam és cipeltettem a sejhajomat egészen addig amíg nem láttam meg a játszót. A látványától mindent elfelejtettem és miután letetettem magam futottam a bejárathoz. 1 órányi tombolásra volt lehetőségem majd hazakellett menni. Vacsizni nem voltam hajlandó épp csak 2-3 falatott ettem. Úgy tünik ez a meleg látszik az étvágyamon is, mert a mai adagom 1 alma, 1 fagyi, 5-6 szelet sonka és 4-4 karika uborka és paprika volt. Még a rágcsikákhoz sem volt sok kedvem, a ropit is meghagytam.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Így mi is szeretnénk vásárolgatni...;):)
Szkokán fiúk