2008/06/08

Borozás-mustozás


Anya szabijának utolsó délutánját a városligetben töltöttük a Pannon Bországgyűlésen. Amíg anyáék kóstolgattak, és futkároztam a zöldben, nézeldötem és próbáltam őket rávenni, hogy vetkőztessenek le mert a kacsákkal együt szeretnék pancsizni a tóban. Ez nem okozott nagy sikert, főleg mikor elkezdtem vetkőzni is. Csak a polómat tudtam levenni, de azt is hamar visszaadták rám. Elsétáltunk arra a részre ahol ugrálóvár, arcfestés..stb volt és szereztünk egy szép sárga lufit is. Sajnos elkezdett esni az eső ezért visszamentünk a borkóstoláshoz egy sátor alá, és az eső végéig ott is maradtunk. Ez nem volt túl jó, mert nem rohangálhattam ahogy akartam. Azért hazafelé sikerült kiélni magamat, mert minden pocsolyát megtaláltam és jó nagyokat ugráltam benne. Haza pont időben érkeztünk és még láttuk a Forma 1-t is. Amíg apiék nézték, én a lutyimmal játszottam.


A legnagyobb élményem a must ivás volt anyáék egyik kedvenc Villányi pincészeténél a Polgárnál. 4 pohár mustot is megittam, annyira finom volt, ettem mellé kis sajttálat is ami szintén fincsi volt. Csak a köményes sajt nem ízlett. Sőt majdnem sikerült anya Tokaji aszújába is belekóstolnom.

2 megjegyzés:

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Dorka is olyan hamar le tud vetkozni hogy ha akar... ;-)
Finom lehetett a must, egeszsegetekre.

Puszi Dorka, Manoka es Eszter

Névtelen írta...

Mi is kérünk mustot!!!!