2008/08/22

Apa ma szabin volt, eredetileg ügyintézős, rohangászós napunk lett volna de "érdeklődés hiányában" elmaradt. Maradtunk az otthoni ténykedéseknél. Rengeteget ugrálóváraztam és bolondoztam. Nagyon jó volt. Délután lementünk a játszira is, ahol sikerült mindenre rávenni apát, így volt együtt hintázás kergetőzés. Élveztem hogy végre tényleg van ideje rám. Amikor hintáztam a távolból kutyus hangot hallottam, rögtön szóltam anyáéknak is hogy hallok valamit. Persze csak nehezen értették meg mert, a kutyan nem ugat, hanem vaugat nálam. A játék után még vásároltunk egy keveset, majd én mint szorgos jó kislány segítettem cipelni a csomagokat. Nehéz volt ugyan de sikeresen elboldogultam vele. A tegnapi pelus nélküliséget is folytattam és ma is csak az esti lefekvéshez kaptam meg a pelát, a vásárláshoz és a játszóra nem, és ma sem volt baleset.




Nincsenek megjegyzések: