2008/08/21

Újabb lépés a szobatisztaság felé

A tegnap esti későn fekvés és az éjjeli megébredés ma igencsak meglátszott rajtam. 9-kor még az igazak álmát aludtam, vagyis csak szerettem volna, mert anya felkeltett. Nem voltam túl boldog, de mikor megtudtam, hogy a dédihez készülünk már lázsan készülödtem nem nyüglődtem. Sőt anyát is siettettem, így történt meg az, hogy váltó pelus nélkül keltünk útra. A dédiéknél szupi volt minden habár a hangulatom eléggé változékony volt. Hol örültködtem, hol minden ok nélkül sírni kezdtem. Enni sem voltam hajlandó, így nem is maradtunk túl sokat. A hazafelé út miatt anya kicsit félt, mert most utaztam először pelus nélkül, de kár volt aggódnia szuperül vettem ezt az akadályt is. Mielött indultunk biliztem a dédiéknél, és bár fél üveg vizet is megittam útközben simán kibírtam pisilés nélkül az útat. Anya nagyon örült neki, és elhatározta legközelebb is megkíséreljük ezt az utazási módot.


1 megjegyzés:

Gabi írta...

Gratulálunk,ügyes vagy!:)Szkokán fiúk