2008/08/26

Régi-új játékok

A mai napunk elég korán kezdődött, vagyis csak anyáéknak. A múltkor a szállítok akik hozták Írországból a cuccokat el vagy lehagytak egy csomagot, amit végül megtaláltak és ma hajnali 4-kor kézbesítették. Anyáék nem voltak túl boldogok a korai kelés miatt, de végül túlélték. Reggel mikor felkeltem már a fotleban ülve várt rám régi-új beszélő babám, akit Bettynek neveztünk el, és még pár dolog. Sokáig nem tudtam kiélvezni a dolgokat, mert anya a mai napot szánta utolsónak, hogy beszerezzük a szombati esküvőre a ruhám. Elszántan indultunk el, és ma végre siker koronázta az utat. Igaz nem olyan a ruci amilyet anya szeretett volna, de ez is nagyon szép, és legalább a mérete is tökéletes. Mivel a rohangálás miatt nagyon fárasztó napunk volt, és én egész jól viseltem ajándékba kaptam egy plüss cicát, egy tűzoltóautót, és egy rendőrautót is. Apával az egészségügyi vizsgája után találkoztunk, és kicsit pihentünk egy szökőkútnál, majd hazafelé beugrottunk az Árkádban az éttermekbe vacsizni. Itthon még játszottam egy kicsit az új játékaimmal majd secc-perc alatt elaludtam.

Minthogy apának sikerült az E.Ü vizsga is már félig josi tulajdonos. Ezúton is gratulálunk neki!!!!

3 megjegyzés:

Réka írta...

Nagyon csini leszel a ruhában :)

Névtelen írta...

Nini egy lányka cumival és autókkal!! :)) De jó!
Élvezem, mikor egy kislány autókázik.
Nagyon aranyos :D
Jövünk még és köszi, hogy benéztetek hozzánk!

Gabi írta...

Szupercsinos a rucid!:)
Apának gratulálunk!:)Anyunk is már csak a postást várja,aki hozza majd a jogsiját.:);)Szkokán fiúk