2008/08/06

Remek délután Nellivel

Fantasztikus délutánom volt ma a Nelli barátném révén. A délelött a szokásos boltozással, játszással telt, majd egy gyors alvás után anya elkezdett összekészíteni. Még nem tudtam mi vár rám, de boldogan öltözködtem és magyaráztam, hogy Liza megy a Nellihez busszal. A Margitszigeten volt a találkánk, és amíg mi vártuk őket anya vett nekem egy fagyit és leültünk megcsodálni a szökőkútat. A fagyi fincsi volt jutott belőle bőven még a ruhámra is. Mire megjöttek a Nelliék a csemegémnek hűt helye volt, és már anyát nyúztam egy másikért, sikertelenül. Az első útunk a kisállatkertbe vezetett, mivel elég lassan mentünk csak egy kis időnk volt körbe nézni. Kívülről megcsodáltuk az őzeket, majd bementünk a kacsákhoz. Én rögtön leakartam támadni a gólyákat, de nem engedték, így inkább ki-be futkároztam. Késöbb Nelli is csatlakozott hozzám, majd egy kis rágcsikálás-nassolás után elindultunk a játszó felé.

Útközben egy szépséges virágos kertrészen haladtunk át ahol biza nem bírtunk ellenállni egy kis virág szaglászásnak rohangálásnak. Nagyon élveztük mind a ketten. Végül eljutottunk a játszóra is ahol egy kis ideig szépen homokoztunk, majd mentünk ki merre látott. Sok sok játék után hazamentünk. Mi hamarabb szálltunk le anyával a buszról, mint a Nelliék és én ezt nagyon zokon vettem. Zokogva kiabáltam anyának, hogy nem akarok hazamenni, hanem szeretnék velük menni, de nem volt mese, le kellett szállni. Könnyes szemmel integettem a buszon ülő kisbarátnőmnek, és anyának csak nagy nehezen sikerült megvígasztalnia. Itthon amíg vacsiztam megnéztük a képeket, majd hamar álomba merültem.


4 megjegyzés:

Daniella írta...

Hú az a fagyi evés nagyon jó lehetett!!! :-)))
Nagyon cuki vagy a kisbarátnöddel.
Puszi

Gabi írta...

Nagyon szép képeket készített anyud a szigeten!:)
Gratulálunk apának a vizsgához!:)Továbbra is ügyesen!;)
Szkokán fiúk

ilgya írta...

jaj de gyönyörű virágok!! Ne persze csak a két szépséges virágszál után:)

Mia és Maja írta...

Fantasztikus napotok volt!:)
Annyira jók a képek,de,lehet Rólad rossz képet késziteni...:o:p;)
Szép vasárnapot kivánunk Nektek!:)))
puszika!!!