2008/08/04

Hétvége

A hétvégém nagyon jól telt. Szombaton reggel együtt pancsiztunk és kávéztunk (a kádban) apával. Remek volt. A reggeli sellősködés után nagyon élénk és virgonc lettem. Rohangáltam, ugráltam, kiabáltam. Persze hamar kifáradtam, de az alvás után újra örűtködési roham tört rám. Ahogy kicsit gyengült az ereje a napnak elmentünk sétálni, és vásárolni. A Media Marktban nagyon jól éreztem magam, beültem a nagy kanapéra és tv-t néztem. Alig bírtak elrángatni onnan, annyira tetszettek a hatalmas tv-k. Kaptam egy piros lufit is ami egész este lekötötte a figyelmemet még aludni is magammal vittem, de anya kivette az ágyikómból. A vasárnap kicsivel nyugodtabban telt, nem voltam annyira felpörögve. Egész normális játékokat játszottam, mesét olvastam anyáéknak, kirakóztam, építőztem. Délután voltunk kicsit játszóterezni, homokozni, de valahogy nem éreztem olyan jól magam, mint máskor, így csak 1 órát töltöttünk lent.

Nincsenek megjegyzések: