2008/08/01

Pelus nélkül

A nap jó híre, hogy apának sikerült a rutinvizsga, ezúton is GRATULÁLUNK NEKI!!!

Délelött anyának volt egy kis dolga a vásrosban, ezidő alatt a Niki és fiúk jöttek Liza felvigyázóba. Nagyon jól elvoltunk alig tünt fel hogy a kedvenc nőszemélyem elment itthonról. Amikor anya visszajött és a Nikiék elmentek nagyon szomorú lettem, és sokat sírtam. Alig lehetett megvigasztalni, de végül csak megnyugodtam. A napközbeni alvásnál anya próbára tett, ugyanis elfelejtett pelust adni rám. Kiváncsi volt nagy tócsa áll-e majd alattam vagy sem. És én biza várakozáson felül teljesítettem egy csepp nedvesség sem volt, se a bugyimon, se a lepedőn. Nagy volt a boldogság. Persze ez nem jelenti azt, hogy elhagyhatjuk a pelust és csak estére kell, de most már többször is megpróbáljuk, hogy pelenka nélkül tesznek le napközben.


Vacsira pizza volt a menü aminek nagyon örültem, imádom ezt a mennyei kajcsát, de sajna csak ritkán kapok. Így miután a saját adagomat megettem, és a maradék felügyelet nélkül maradt kíméletlenül lecsaptam rá.



1 megjegyzés:

ilgya írta...

Gratulálunk apának !!!
És neked is Lizuskám a szobatisztasághoz,vagyis a pelus nélküli délután alváshoz,igazán ügyes kislány vagy!
Fini a pizza,mi?Mi is szeretjük!!!!édes a hangod nagyon!