2008/08/25

"Pisi Baleset"

Apa elfelejtett magával vinni egy fontos papirt a melóhelyére, így a délelöttött azzal kezdtük, hogy utazhattunk utána. Apánál egy kicsit örültködtem, beszélgettem, és közelebbi ismeretségbe kerültem egy boszorkánnyal is.Ha már a városban voltunk körbe néztünk esküvőre való ruha ügyben, de anya semmit nem talált a méretemben, pedig szebbnél szebb alkalmi rucik voltak. Kicsit csalódottan tértünk haza. Alvás után nagy nagy sétára indultunk pelus nélkül. 1 1/2 óra elteltével jött el a pillanat, hogy pisilni kellett, szóltam is anyának. Ő persze húzta volna a bugyimat és vitt volna a bokrok tövébe, de én közöltem, hogy csak bilibe vagyok hajlandó pisikélni. Persze addig nem bírtam ki, így szégyenszemre csurom nedves naciban mentem haza. Anya nem volt mérges csak szomorkás, mert így még az utazáshoz, nagyobb sétákhoz kell a pelus. Itthon átöltöztem és már nem mentünk le, ellenben kiéltem kreatív hajlamaimat és megmutattam milyen is az igazi testfestés, vagyis milyen lenne ha engednék befejezni. Este még egy kis hajvágásban is részem volt, szinte nem is látszik a különbség pedig jó sok hajacskától sikerült megszabadulnom.

Nincsenek megjegyzések: