2008/08/10

Új tévé

Nagyon jó hétvégét tudhatok a hátam mögött. Szombat reggel közös reggeli készítéssel indítottunk. Én törhettem fel és keverhettem a tojást a bundáskenyérhez. gész jól ment szinte ki sem lötyköltem, és persze meg is kóstoltam úgy nyeresen a tojást. Anya legnagyobb meglepetésére nem fintorogtam, hanem ízlett. Délután pedig Media Marktba mentünk megint tévéket nézni, és most végre volt olyan szerencsém, hogy vettünk is egyet nem csak nézegettük őket. Nagyon örültem neki én is és apa is. Én szerettem volna rögtön kisajátítani a távirányítót, de nem engedték. Anya szerint nem kéne rögtön tönkre tenni, ezért nem adja oda.



Vasárnap délután összekötöttük a vásárlást egy kis sétával és szökőkút nézéssel. A szökőkút nagyon tetszett, de mivel kedvem támadt pancsikálni anya úgy döntött ideje arrébb állni. Bementünk az Ikeába és újfent kiválasztottam álmaim ágyát, de anyáék még mindig nem tufják eldönteni jó lenne-e nekem. Nem esnék-e le róla..stb. Az ágy iránti lelkesedéssel, azért egy picit sikerült a mérleg nyelvét magamfelé dönteni. Mikor végeztünk átmentünk vásárolni egy kis vacsinak valót. Ezt nagyon élveztem, itt is ott is megálltam és mondogattam miket kérek. Persze leginkább süket fülekre találtam az óhajaimmal. Azért kitartóan próbálkoztam. Vacsira sikerült is egy kis kolbászt vetetnem, és itthon nagy örömmel falatoztam a választott kolbászt kenyérkével és paradicsommal.



Nincsenek megjegyzések: