2008/08/13

Megint a dédinél

Az elmúlt 2-2,5 napot a dédiéknél töltöttem. Kedden délelött kimentünk és szinte egész nap csak a Jázminkáékkal játszottam. A Zsolti nem volt otthon, így csak a Gabi és én mentünk át hozzájuk. Remekül szórakoztunk, volt spriccelős játék, lövöldöztünk pisztollyal sokat kergetőztünk és nevettünk. Késöbb anya is csatlakozott hozzánk, persze ő nem játszott hanem beszélgetett, és felügyelt rám. Volt fözőcskézés is egy jó kis játékkonyhán, fincsi "medve-levest" főztünk. Délután 7 óra felé indultunk haza, nem sok kedvem volt menni, de azért nem nyűgősködtem. Itthon egy gyors pancsikálás következett, egy új szerzeményemmel a kis hajóval, majd vacsi és villámgyors alvás következett.




Szerdán már 9-kor ott voltunk, de sajna a Jázminnal nem tudtam játszani, csak a Gabival és a Nikivel, zongoráztunk, furulyáztunk. Remekül mulattunk. Olyannira, hogy mikor arra került a sor, hogy ideje lenne hazamenni, nem akartam. Persze anya próbálkozott meggyőzni, hogy apa vár, de nem hallgattam rá. Mondtam, hogy fáradt álmos vagyok nem akarok apához menni. Így ott maradtunk. Anya vacsival kínált, de nem akartam enni, pedig az egyik kedvencem volt csirke husi! Megpróbáltak lefektetni, de megjegyzéseimmel ellnetétben nem voltam álmos, rohangálni és örjöngeni támadt kedvem. Egészem 1/2 10-ig szórakoztattam anyáékat, aztán csak elfáradtam és minden szó nélkül magam feküdtem le és aludtam el.


Nincsenek megjegyzések: