2008/08/16

Az én váram, az én házam

Apa tegnap sikeresen levizsgázott városi vezetésből is. Már csak az EÜ vizsga van hátra, és meglesz a jogsi. Ezenkívül semmi nem történt nálunk, kicsit pihiztünk anyával, mert az eltelt 2-3 nap nagyon pörgősre, örjöngősre sikeredett.

Ma reggel pedig megérkeztek rég nem látott dolgaim Írországból. Anyáék hazaszállítatták a még kint maradt dolgainkat. Én hatalmas örömmel vettem a régi-új játékaimat. Leginkább az ugráló váramnak és Molly babának örültem. A vár miatt kicsit át kellett alakítani a szobámat, ami most egy kicsit túlzsúfolt, de a lényeg hogy bent van a vár. Ki is használom, és jó sokat ugrálok benne, mert any nem igazán akarja felfújva tartani, minthogy tényleg szűkös a hely így. A nagy rumli közepette meglátogatott minket keresztanya is, aki hozott nekem egy kis főzicske készletet. Nagyon jól kijöttünk, és már keresztanyának szólítottam, nem néninek mint régebben. Sajna nem volt itt túl sokat, reméljük legközelebb nem így lesz. Miután elmentek folytattuk a pakolászást, de sehogy sem tudtunk helyet felszabadítani.

2 megjegyzés:

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Akkor csak ugraljal jo nagyokat ahanyszor felfujja anya neked a varat. :-)

Jo fozicsket, szerintem nagyon jokat tudnank ketten kotyvasztani ha talalkoznank, mert en is imadok fozni. ;-)

Puszi

Gabi írta...

Akkor most használd ki a várat!;):)
Szkokán fiúk