2008/08/08

Család-látogatás

Tegnap volt a családlátogatás napja, így már reggel a dédihez mentünk. Amíg nem jöttek meg a gondozó nénik addig pakolásztunk, főzicskéztünk. A lágotagát villámgyors volt jöttek és mentek, körbe sem néztek a lakásban. Anyának fel tettek 2-3 kérdést nekem hoztak egy Teddy macit majd el is mentek. Egy valamire viszont jó volt a dolog kiderült, hogy nekem biza nem szimpi Kati (az egyik gondozó) néni. Se ránézni se odamenni hozzá nem voltam hajlandó ellenben a másikkal "váltottam" pár szót is. Miután elmentek a Nikivel és anyával játszottunk nagyot. Spricceltük egymást vízzel és kergetöztünk. Nagyon jó móka volt. 6 óra felé indultunk haza, a villamosig elkísért a Niki és az Oleg is minket. Otthon egy kis vacsi és pancsi után 8kor álomra hajtottam fejecskémet. Hófordulóm alkalmából anya megméricskélt, de nem sok változás történik velem ezen a téren. A súlyom 12,5 kg és 94cm vagyok. Este vendégeink voltak az Esztiék személyében, elhozták a meghívót a hóvégi esküvőjükre!!! Én sajna nem találkoztam velük, mert aludtam mire ideértek.


Ma nem volt programunk így egésznapos itthon létet tervezett anya. Csak sétálni és vásárolni mentünk el, majd közössen fözicskéztünk. Fincsi rakott zöldséget csináltunk, de én csak a készítésében vettem részt, elfogyasztani már nagyon nem akarodzott. Nyersen a krumpli, a paprika, és a cukkini is ízlett, de sülve már nem. Mikor az alvásból felkeltem anya épp az Olimpia megnyitóját nézte, nekem is tetszett így együtt néztük tovább. Persze sokáig nem kötött le így inkább játszani kezdtem, de hagytam, hogy ő végig nézhesse. Este pedig hatalmas pancsikálást csaptam és segítettem anyának megmosni a hajam, majd magam mosakodtam meg tetőtől-talpig. Apával ma nem is találkoztam, mert mire ő hazajött a melóból én már csicsikálóban voltam.


Nincsenek megjegyzések: