2008/08/11

Közel a cél



Végre nagyon jól halad a szobatisztává válásom. Kb 1 hete már napközben alváskor sincs rajtam pelus és ha közelbe megyünk boltba akkor sem kapok. És eddig még nem történ egyszer sem baleset. Estére és a nagyobb utazásokhoz még mindig kapok, mert néha még előfordul, hogy csak akkor szólok mikor már kicsit késő. Anya szerint azért már ez is haladás. Ma reggel például nem szóltam hogy pisilni kell hanem rohangáltam majd egyszercsak megjelentem anya elött kezemben Kitty baba bilije és közöltem Liza pisilt Kitty bilijébe. Anya azt hitte hülyülök, de nem biza sikerült belepisilnem. A délelöttöt szurkolással töltöttük és megtanultam a Hajrá magyarokat kiabálni. Sajna emiatt nem értek el jobb teljestményt.Délután lelkesen segítettem anyának a ruháim kiválogatásában, vagy legalábbis próbáltam. Persze a vége az lett, hogy anya pakolt én meg minden ruhát ellopkodtam és magamra húztam. Egész jól szórakoztam. Miután nem nagyon haladtunk a pakolással, építőzni kezdtünk anyával. Szinte addig játszottunk amíg apa haza nem ért, egy kicsit őt is bevontuk a játékba, majd váltottunk és Legozás helyett állatosat játszottunk. Anya oroszlánná alakult, így ráuszíthattam apára. Irtó vicces volt. Sokáig eltudtam volna játszani, de 8-kor kérlelhetetlenül bezavartak aludni, mert már alig láttam.

glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

ilgya írta...

Nagyon ügyes kiscsajszi vagy Alizkám! Csak így tovább!!!
Puszi az édes kis pofikádra!!!Már úgy megdögönyöznénk élőben is!!!
Kérdezd meg anyától légyszi,hogy látta-e a wiwen,hogy Zalán barátunknak kisöccse született?
Puszi

Albert-Ferenczy Eszter írta...

:-) koszonjuk a jokivansagokat.

Ugyesen haladsz akkor, csak igy tovabb. ;-)

Puszi Lilla, Dorka es Eszter

Gabi írta...

Gratulálunk a szobatisztasághoz!:)
De izgalmas lehetett az oroszlános játék!:)
Szkokán fiúk