2008/08/24

Szurkolás Liza módra

Az olimpia utolsó napja egy részben szurkolással telt nálunk. Néztük a vizilabda meccset és kiabáltunk RIA-RIA-BUNGÁRIA. Legalábbis én így biztattam a fiúkat. Megfelelő arcfestésem is volt anyával egyetemben. Miután megnyertük a döntöt pezsgő helyett borral koccintottunk. Én is azt ittam, avgy legalábbis azt hittem, de valójába bodzaszörp volt. Ma festettem először és nagyon élveztem, igaz nem a papírra festettem, hanem a különböző színeket mixeltem össze leginkább.Csináltunk tenyérlenyomatot is. Miután mindent jól összefestettem anya más játékot talált ki. Rajzoltunk lepkét és csigát..stb és kivágtuk őket. Ezt is iszonyúan élveztem, habár még jobb lett volna ha én is megkapom az ollót. De nem így történt.


3 megjegyzés:

Sziszi írta...

Sziasztok! Jaj de jó képek! Igazi belevaló csajos-szurkolósak! Nagyon klasszak!
Megkaptuk a címeteket, köszönjük! Megy a képeslap majd akkor Tőlünk is! Minden jót, pusszantás: Alízék

Réka írta...

Micsoda szurkolók! Nem is csoda, hogy meglett az eredmény :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Nagypon jót találtál ki Aliz- Anyu!:))))
Igazi patrioták vagytok!:)

Aliz barátnőnk pedig gyönyörúséges ,mint mindig!:p:)))
Szép napot Nektek,puszika!!!