2008/08/19

Építőzés

Anya kicsit hosszabb lazítást iktatot be mint szerettem volna. Szombaton ugye az érkező cuccainkkal voltunk elfoglalva, és én még vasárnap is csak azokkal akartam játszani. Az autós ülésben néztem még a meséket is, és az ugrálóváramat is használtam eleget. Az egyedüli baj csak az volt, hogy így nem igazán engedik, hogy máshol mondván ott a vár. Tegnap sem mentünk sehová csak egy kis sétát tettünk. Ellenben rengeteget építőztünk és játszottunk a Lego emberekkel. (Még fürdeni is velük mentem.) Leginkább a toronyépítésben diadalmaskodtam, sikerült hatalmasakat építenem anya segítségével. Amikor már olyan magam volt, hogy nem értem el anya felemelt és így építettem tovább.
Ma már azért messzebb is kimozdultunk. Kimentünk a dédihez. A fiúk nem voltak otthon, mert elmentek strandolni a jó időben, de a Niki otthon volt így nem unatkoztam. Őt mindig rá lehet venni egy kis hancúrozásra. Anya és a dédi elment ruhát nézni nekem, a jövő hévégi esküvőre, de sajna nem kapott-látott megfelelőt. Talán csütörtökön nagyobb sikerrel járunk. Egy kis Jázminozás után szokatlanul korán indultunk haza, és a Niki is elkísért minket egy darabon. A vacsim ma igazi újdonság volt babfőzelék, eddig csak egyszer kóstoltam, de nem ízlett, most viszont egy jó tányérnyit belapátoltam.




1 megjegyzés:

Gabi írta...

Huu,te kis toronyépítő!:)
Gratulálunk apának a vizsgához!:)Az elsősegély nagyon könnyű,biztosan az is sikerülni fog neki elsőre!:);)
Szkokán fiúk