2008/08/23

Nyűgős nap

Az időváltozás egész rossz hatással volt rám. Nagyon nyűgős és hisztis voltam majdnem egész nap. Anya sokat morgott emiatt, persze én nem törödtem vele, csak folytattam. Minden játékot előszedtem szétszórtam, és ott hagytam majd újabbakat vettem elő, és nem akartam összepakolni. Aztán anyát nyúztam pakoljon össze helyettem. Ez nem történt meg, muszály volt nekem elpakolni. Behozattam a bikimet is az erkélyről, de még mindig nem akarom megtanulni hajtani, így csak örjöngök, hogy nem megy a dolog. Azért feltaláltam magam és Kitty babát beleültettem a kosárba majd toltam körbe-körbe. A délután alvásból is nyüglődve keltem, összefirkáltam magam, dobálóztam és nem volt jó semmi sem. Anya a kedvembe akart járni ezért elindultunk a térre homokozóval és a távirányítós kocsinkkal felszerelve. Ez hatott és egészen lenyugodtam egy időre. A játsziról visszatérve a hisztizés is folytatódott így viszonylag korán próbáltak lefektetni, ami persze nem jött össze, mert alvás helyett ugrálni támadt kedvem. Fél órányi ugrálás után annyira elfáradtam, hogy szó nélkül elaludtam.




Nincsenek megjegyzések: