2008/08/31

Murphy próbálkozott

Szinte tudtam, hogy a hétvégénk nem egészen úgy fog alakulni ahogy terveztem, és így is lett. Csütörtök reggel Liza lázasan ébredt, gyógyszert kapott majd vártuk mi lesz megyünk vagy sem. Mivel még délben sem volt se láz, se hőemelkedés úgy döntöttem elindulhatunk. A biztonság kedvéért kapott egy adag Panadolt, hogy bizti kibírja az utat. A nyügösségtől eltekintve -amit az álmosság okozott- nem is volt gond egész sokáig, majd az út vége felé rossz érzésem lett. Nem alaptalanul Liza tűz forró volt. Pakson már vártak minket gyorsan útbaejtettük a patikát, majd haza lázmérés. Az igazi sokk ekkor ért, a higanyszál 40 fok fölé kúszott. Gyors kocsiba szállás futás az ügyeletre, kaptunk egy Nurofennél erősebb lázcsillapítót, majd hazamentünk és kiváltottuk a felírt kúpot. Hűtőfürdőre esély sem volt, mert Pakson pont nem volt meleg víz, így csak testborogatást tudtunk alkalmazni, szerencsére hamar le ment a láza és meg is maradt enyhe hőemelkedésnél. Mivel más tünet (csak egy kis étvágytalanság) nem volt a lázon kívül a doki és mi is a nagy melegre és valami vírusra tippelünk. Péntek reggel már egész vígan és nyugisan kelt. Így útba ejtettük a játszóteret és sétáltunk is egy nagyot. Ebédre végre evett pár falatott, majd alvás után elmentünk fagyizni. A láza ekkora teljesen elmúlt, még hőemelkedés sem volt, így végre én is megnyugodtam. Napközben visszaállt a melegvíz szolgáltatás is, így este nagy pancsizást csaptunk. Mivel szombatra korai kelét terveztem, hogy az esküvő elött még el tudjam altatni, korai fekvést ütemeztem be és Liza nagyon együttmüködő volt 1/2 8-kor mintegy villámcsapásra elaludt, és nagyon jól aludt egész éjjel. Nekem közel sem volt ilyen gondtalan estém, mert azon agyaltam merjem-e elvinni vagy ne, visszatér-e a láz vagy sem.

Nincsenek megjegyzések: