2008/08/27

Készülődés-örűltködés

A napunk a készülődés jegyében telt holnap mindenki utazik, apa Miskolcra megy egy kongresszusra, mi pedig Paksra megyünk. Csak szombat délelőtt "egyesül" kis családunk az esküvő előtt. Én már nagyon várom, mert ma megvettük a cipőmet és egy hajpántot is, és szeretném már viselni őket, csak anya nem engedi, nehogy idő előtt tönkretegyem. Az Árkádban voltunk ma is vásárolni és rettenetesen élveztem, anya nem győzött szaladni utánam, mindenhová felmásztam és rohangáltam. Az egyik boltban találtam egy kényelmes ülőkét is amit kipróbáltam majd azt kiabáltam én egy királynő vagyok, és kérdezgettem hol a koronám. Mindenki minket nézett, anya nem találta viccesnek, pedig szerintem az volt. Itthon is folytattam az örültködést, és sikerült is nagy veszekedés kiharcolnom aminke a vége 5 perces szobába zárás lett. Ezt nehezen viseltem egyfolytában azt kiabáltam "nem cabad ezt, nem cabad beárni Lizát". Anyát nem hatottam meg, bezárva maradtam. Ez meghozta a kellő eredményt és egy kis időre lehiggadtam.Persze nem végleg. Apa viszonylag későn jött haza megvártam, majd nagy nehezen elvonszoltak aludni. Holnaptól sajna nem lesz netünk, de vasárnap este beszámolok a nagy mulatozásomról.

Mindenkinek csodaszép, napfényben és kacagásban gazdag hétvégét kívánok!!!




3 megjegyzés:

Gabi írta...

Kellemes hétvégét kívánunk nektek!
Szkokán fiúk

Réka írta...

Jó szórakozást a hétvégén :)
Puszi

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Puszilunk benneteket
Lilla, Dorka es Eszter