2008/08/14

Állatkert

Reggel egész korán keltem és sikerült felkeltenem a dédit és a Gabit is. Később pedig ráuszított anya a Zsoltira is, nehogy ő tovább aludjon mint mi! Reggelire fincsi pirítóst ettem, és hozzá kávéztam, mint a felnőttek. Nem sokkal később a Niki is csatlakozott hozzánk. Anya nagyon el volt foglalva a rántott sajt készítéssel, ezért kaptam tőle egy fazekat és fakanalakat, hogy főzzek a folyóson. Csak egy kis ideig főzicskéztem, mert rájöttem a dindim (zokni) biza nagyon kokos így beleraktam a fazékba és nekiálltam kimosni. Szép tiszta lett. Az ebéd nem nyerte el a tetszésemet, ezért csak kotorásztam nem ettem. Ebéd után gyors tusolás és pakolás következett, majd hazamentünk lepakolni, felvettük a fényképezőt majd indultunk az Állatkerthez ahol a Nellivel volt találkám. Ők bent vártak ránk, majd elindultunk megcsodálni az állatokat. Szuper volt, nagyon élveztem. Most voltam először az állatkertben, de remélem nem utóljára. Nem tudtunk mindent megnézni mert le-le ragadtunk egy egy helyen, de így is jó volt. Nekem a zsiráfok, medvék, elefáncsi és a tigris tetszett nagyon. Meg a fából faragott állatok amire fel is másztunk a Nellivel. Miután bezárt az állatkert átmentünk a csónakázó-tóhoz kacsákat etetni, majd a játszótéren fejeztük be a programot. Kocsival vittek mintket haza, de mikor megérkeztünk nem nagyon akartam kiszállni, szerettem volna a Nellivel menni, így megint nagy sírás-rívás lett a búcsúzkodásból. Itthon még megnéztük a képeket, és anya megnyugtatott, hogy találkozunk még, így viszonylag hamar sikerült abbahagyni a zokogást. Egy villámgyors zuhanyzás és hamizás után, szinte másodpercek alatt elaludtam.Rengeteg kép készült, nehéz volt válogatni belőlük.



2 megjegyzés:

Gabi írta...

De szuper,hogy a kisbarátnőddel kirándultatok!:)
Szkokán fiúk

Réka írta...

Persze, hogy emlékszünk Rátok! Örülünk, hogy ránk találtatok :)
Puszi