2008/08/05

Dédiéknél



Hétfőn délelött elmentünk a bölcsibe, hogy megbeszéljük az időpontot egy családlátogatáshoz. Csütörtökön 1-re jön a gondozónő a dédiékhez, mert a bölcsiben úgy tudják ott lakunk. Amikor ott végeztünk felmentünk a dédihez és mondtuk neki is, nem maradtunk ott sokáig mert épp a kőmüvesek dolgoztak a kisszobában és nem lehetett szabadon rohangálnom. Én sajnáltam a dolgot, mert szívesen játszottam volna a fiúkkal.Innen apához mentünk, majd vásárolni. Hazaérve nagy pakolászásba kezdtünk, de szinte semmivel sem haladt anya, mert sikeresen feltartottam. Vacsira spenótot készített, amit kisbarátaim( Dávid és Réka) oldaláról kívánt meg. Bár ne készítette volna el, mert apa egyenesen utálja, én meg alig kóstoltam meg, csak a tojás kellett róla, ezért egyedül kellett megennie. Viszont rájött miért nem ettem, túlzottan fokhagymás lett ezért mondtam rá, hogy csípős.

Ma már korán kimentünk a dédihez, pakolászni és játszani. Hol a Gabi, hol a Zsolti vitt le a térre, majd kártyáztunk egy kicsit az erkélyen. Amikor pedig már egyikük sem akart velem játszani, átvittek a Jázminhoz. Így én egész jól szórakoztam anya meg folytathatta a lomok válogatását. Délutánra elég nyűgös lettem így 1/2 7 felé elindultunk haza, a Zsolti el kísért minket. A villamoson is úgy viselkedtem mint egy örült, felálltam, leültem, ordítottam, semmi sem volt jó. A Zsolti pedig egyfolytában cukkolt, így még inkább nyüglődtem, persze anya kiborult a viselkedésünkön. A legviccesebb dolog az volt mikor anya észrevette, hogy egy papír lóg a szoknyácskámon. Megnézte és akkor látta, hogy az árcímke nincs kiszedve belőle, pedig már majd 1 hónapja hordom ezt a szoknyát. :) :)
Anya viccesnek találta a helyzetet, mert nagyon elkezdett nevetni a butaságán. Keresztanyának és mindien Krisztinának Boldog Névnapot kívánunk!!!



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Koszonom a koszonteseket, minden iranybol :)
Hetvegen lehet tenyleg feljutunk pestre, ha sikerul,jelentekezem!
Puszak