2008/05/02

Anya munkába állt

Ma reggel anyának be kellett mennie a munka helyére oktatásra, és egy kis munkára. Így én apával maradtam kettesbe. Nagyon jól elvontunk, igaz néha-néha beugrott, hogy hiányzik anya. Eredetileg úgy volt, hogy 13-re bemegyünk érte, mert akkor végez. Mi ott is voltunk, egy kis vásárlással egybekötve, de ő nem tudott eljönni. Nekem apa meg sem mutatta anyát, mert akkor biztos lett volna egy kis ereszd el a hajamat, de legalább időben eljöhetett volna anyuci. Így sajnos kettesben mentünk haza. Itthon apának sikerült megetetnie, és elaltatnia is. Ezektől félt leginkább anya, na meg a tisztába tevéstől. És mint kiderült a utóbbitól nem is ok nélkül.
Mikor 1/2 6 körül hazaért, még mindig a reggel rám adott pelusban voltam, igaz nem volt kaka és a pisi sem folyt ki, de azért egy csere már ráfért volna. De hát ilyen ez az apa, kicsit még óvakodik az ilyen tisztába tevős mutatványoktól, de úgyis bele kell jönnie, vagy ha szerencséje van, anya hamar leszoktat róla.
Hazaérve szinte már csak egy kis játékra -ölelkezésre futotta az időnkből és az erőnkből is, mert hamar jött a pancsi, vacsi és végül a lefekvés idő. Így a mai nap igencsak apásan telt, ahhoz képest hogy még sosem töltöttem el ennyi időt anya nélkül vele, szuperül vettük az akadályokat mindketten. Én büszke vagyok, mert viszonylag jól bírtam szeretett anyukám nélkül, apa pedig azért mert sikerült megbírkoznia a feladattal.


Anya ajándékba az első napra fincsi diós fagyit kapott amire én is ráraboltam, és szépen megetettem vele a családom!!!

Nincsenek megjegyzések: