2008/05/20

Esős nap

Sajnos az időjárás ma nem volt barátságos, így egész nap itthon voltunk. Gondoltam ha így állunk, hogy anya nem visz el sehova, én nem vagyok hajlandó kibújni a pizsiből. Hiába próbálta rólam leráncigálni, kedves szavakkal leédesgetni sehogy sem adtam be a derekam. 1* ugyan sikerült neki a gatyót levenni, de rögtön vissza is vettem. Ma nem volt kedve veszekedni velem talán ezért hagyta végül annyiba a dolgot.

A boltba is csak úgy tudtunk leszaladni, hogy ráhúztunk egy hosszúnacit és pulcsit.

Egészen kratív napom volt, leginkább a rajzolás kötött le. Na de nem a kikészített füzetbe, vagy a rajzlapra, hanem anya új könyvébe firkáltam bele. Most úgy néz ki az az oldal amit sikerült kipingálni, hogy csak elképzelni lehet miről is van szó benne, mert elolvasni aligha lehet. Most elöszőr anya nem rám, hanem magára volt mérges, így még egy lehelletnyi szidást sem kaptam.

Az alvásom - köszönhetően a rossz időnek - extra hosszúra sikerült. Kemény 3 órát durmoltam, ez idő alatt pedig elkészült a vacsi, így ébredés után csak az enyém volt anya. Vagyis én hittem csak ezt, ő nem így gondolta. Leült angolt tanulni, persze engem sem kellett félteni. Odamentem kivettem a kezéből a könyvet és mondtam: - janya nem könv, gye bájányt. Ez magyarra fordítva ezt jelentené: anya ne olvass, hanem nézzünk bárányos könyvet. Mit lehet erre tenni? Mindent eldobni a kezünkből és azt tenni amit én mondok. Így is lett. A nap hátralévő részében szinte csak az én könyveimet nézegettük, vagy mondókáztunk.

A pancsi ma iszonyat rövidre sikerült, alig 5 perc alatt elárasztottam vízzel a fürdőszobát, ezzel magamra haragítva a "világot". A víz feltakarítása közben jóanyám sikeresen elörte a felmosóvödröt, és még ezt is rámakarta fogni, mondván, hogy miattam van. Azért sokáig nem haragudott, mert az esti altatásnál lesből támadtam rá pár puszival.

Nincsenek megjegyzések: