2008/05/23

Babakocsi nélkül

Ma végleg búcsút vettem, az én hónapok óta elfelejtett, mellőzött babakocsimtól. Jó volt újra benne ülni és nem sétálni. Lili babám is nagyon élvezte. Mikor odaértünk a népligethez ahol a tali volt, már ki sem akartam szállni belőle. Még sírva is fakadtam, mikor anya csakazértis kiszedett onnan. Aztán megmagyarázta, hogy most egy olyan kisbabához kerül a járgányom aki még nem tud járni és neki nagyobb szüksége van rá. Anya meglepődött, mert mintha értettem volna minden szavát, abbahagytam a sírást és mondtam: babakoki piszi babái. Ezzel be is fejeződött a kocsi utáni hisztim. Miután eladtuk a kocsit vásárolni mentünk a tescoba, meglepő módon az úton és a boltban is nagyon jó kislány voltam. Nem nyafiztam, szépen ültem a kocsiban. Erre eddig még nem volt példa. Ezért kifelé anya engedélyezett két menetet a bejárat melletti játék helikopterben. Na az egyszerűen szuper volt, alig akartam belőle kiszállni. Délután már nem nagyon mentünk sehova. Elöszőr fürdőruci bemutatót tartottam majd, játszottam a babáimmal. Igazi gondos anyukát játszottam, etettem, itattam, tisztába tettem és amikor elfáradtak lefektettem őket.

Nincsenek megjegyzések: