2008/05/24

Keresztanyázás

Ma kereszmamis napom volt.Délelőtt telefonáltak, hogy ha otthon vagyunk akkor feljönnének, mert épp Pesten vannak. Annyi időn volt, hogy gyorsan kiugorjunk a boltba és ebédeljünk. Én nagyon fáradt voltam, mert korán keltem, ezért érkezésük előtt elaludtam. Majd 2 órát aludtam, mégis hulla fáradtan ébredtem, ilyenkor alapból is nyügis vagyok, hát még ha két nem túl ismerős ember ül velem szemben. Nem oldódtam fel még az ajándékoktól sem, pedig egy csini kis ruhát, és egy szép mesekönyvet is kaptam. Azért ahogy teltek-múltak a percek a félénk Lizusból, előtört a bátorság és közel merészkedtem keresztanyámhoz. Pár órácskát töltöttek nálunk majd indultak tovább a dolgukra. Mi lekísértük őket az aútóhoz, majd sétálni, hintázni mentünk még egy kicsit. Nem maradtunk sokáig, mert anyának dolgozni kellett mennie, de így is kellőképpen elfáradtam. Az altatásom, nem volt zökkenőmentes apa megszenvedett velem mire elaludtam, de végül csak összejött neki.







Nincsenek megjegyzések: