2008/05/12

Pünkösd hétfő

Az ünnepnek köszönthetően ma se anya, se apa nem ment dolgozni. Az volt kitalálva a mai napra, hogy kimegyünk a városligetbe, vagy az állatkertbe, de nem jött össze. Apa ugyanis itthon dolgozott, anya pedig fáradt volt, így maradt a játszótér és az otthon medencézés. Persze én nem bántam, mert nem tudtam miről is maradtam le.

A pancsikálást viszont sikerült szinte egész naposra kitolnom, ki-be szálltam a medencéből és megfürdettem Kitty babát is.
Mivel anya nem tudott rávenni, hogy végleg kiszálljak, így egész nap csak egy bugyiban flangáltam. Persze azt egyszer sem jeleztem, hogy pisilni kell, ezért 2-3 alkalommal a szoba közepére sikerült csorgatnom. Nagy volt az öröm, persze csak amiatt, hogy nincs szőnyeg a nappaliba. Estére, ahogy hüsvösebb lett az idő, meguntam a pancsikálást, és más elfoglaltság után kutattam. Végül a gyöngy szétszórásnál maradtam, nem kis munkát adva ezzel jóanyámnak a fektetésem utánra.

Nincsenek megjegyzések: