2008/05/29

Búcsú könnyek nélkül

A nagy meleg miatt ma délelött csak pár pillanatra mentünk ki a lakásból, amíg elmentünk vásárolni. Nem mentünk be a játszóra sem ahogy szoktunk, hanem rögtön haza jöttünk, én pedig ezt egy szó nélkül tűrtem. Ez egész nagy szó, mert én nem tudok úgy elmenni egy játszó elött se, hogy ne rángatnám be azt aki épp velem van. Itthon cserébe pancsiztam a medencébe, és nézhettem a Barney dvd-t. Már megérte a csere. Délután azért egy kicsit lementünk a térre, de nem nagyon élveztem. Ebben az időben még a játszótér sem mindig jó!!! Hamar feljöttünk és inkább mesekönyveztünk, mondókáztunk anyával. Egyre jobban lekötnek, régebben se a mesék, se a mondókák nem érdekeltek, de ez nagyon megváltozott. Néha azon kap anya, hogy a szobámban épp az egyszer volt egy kemence.... mondókát mutogatom és mondogatom.Mivel anya ma is ment dolgozni apát meg kellett fűznöm, hogy kísérjük le. Vittük Kitty babát is a kocsiban, ez jó választásnak bizonyult mert minden könny nélkül, boldogan integetve köszöntem el anyától. Mivel ez ilyen jónak bizonyult, úgy döntöttünk ezentúl így lesz az esti elválás, és akkor mindeketten viszonylag jó kedvüek leszünk annak ellenére, hogy távol vagyunk egymástól!!!

Nincsenek megjegyzések: