2008/05/28

Bilizés

A változatosság kedvéért ma is dédizni voltunk, mert anya ma ment az orvosi leletekért. A nagy melegben hiányzott au otthoni medencém, de feltalátuk magunkat, és egy nagy lavorban tudtam pancsikálni. Iszonyúan élveztem. És ezek után megtörtént a csoda is, 2* belepisiltem a bilibe, úgy hogy közöltem anyáékkal kaka(én a pisilést igy hívom) jön, kee billi. Mondanom sem kell volt ám újjongás. És én is nagyon büszke voltam magamra!!!
A sok pancsika után megéheztem 2 tányér sültkrumplit is megettem, majd szundikálni mentem.
Ébredés után még egykicsit rohangáltunk, majd épp indultunk volna a dokihoz, amikor hazajött a dédi és mondta a Zsolti kórházba került és szeretne minket látni. Már csak ez hiányzott. A dokinál minden rendben volt, csak egy kis gyulladása van anyának, ami hamar elmúlik. Innen a kórházba mentünk a Zsoltihoz, de negem nem engedtek be, így amíg anya bent volt nála a Nikivel kint vártam, majd cseréltek. Részleges inszalagszakadása van a combjában. Legalább egy hétig bent kell maradnia azt mondták. Eléggé el van kenődve, mert nem kelhet fel az ágyból, és unatkozik is.

A kórház után apával volt talink a Keletinél és amíg vártuk megkaptam életem első önnálő fagyiját. Jó nagy adag volt, de én lebírkoztam és pillanatok alatt eltünt a számban, jó maszatos is lettem tőle.


Zsoltikának mielöbbi gyógyulást kívánunk:

glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: