2008/05/10

Medencés pancsi

Reggel mesenézés, és anya ágyból kiverése után a játszóra mentünk a szokásos 1,5-2 órás "örjöngésre". Nagyon jó volt, hogy ma (hétvége lévén) apa is velünk volt. Valahogy azért nem volt az igazi a dolog mert sem a homokozó, sem a csúszkálás nem kötött le, ellenben a hintából ki sem akartam szállni. Egészen addig amíg anya haza nem akart menni. Akkor már a homokozó és a csúszda is érdekes lett, de nem volt mese indulni kellett.
Itthon egy gyors kis ebéd, és Kitty baba etetés után aludni tértem. Nem kellett sokat altatni, hamar kidöltem.

Anyaék bánatára pont a F1 időmérő közepén ébredtem meg, így anya bejött visszaltatni amivel kihúzták a végéig. De utána már nem volt mese keltem, és felforgattam mindent itthon.
A fölös energiáim levezetésére és a 2 napos ünnep miatt elmentünk egy gyors kis vásárlásra is. Gazdagodtam egy medencével, amit itthon rögtön fel is fújtunk és kipróbáltam.
Nagyon tetszett szinte ki sem akartam szállni belőle. Aztán mikor hüsi lett kivettek, de mivel nagy hisztit rendeztem apa bevitte a fürdőszobába, és ott is pancsizhattam benne egy kicsit.
A lubickolási kedvemet anya távozásának közeledte törte meg, gyorsan összeszedtük mi is magunk és elkísértük apával, szigorúan a játszótérig. Itt legalább sikerült elfoglalni magam, és kevésbbé viselt meg, hogy anya eltünt.
Itthon apa megvacsiztatott, majd szépen elaltatott.

Nincsenek megjegyzések: