2008/05/11

Pünkösd vasárnap

Délután hatalmas játszóterezést csaptunk anyáékkal!!!! Délelött otthon játszottunk főztünk, takarítottunk, amjd amíg én tentiztem anyáék Forma 1-t néztek. Miután vége lett én is pont felkeltem, és elindultunk egy 2 megállóra lévő játszóra mait már rég kiakartunk próbálni. Anya meg is bánta, mert rájött, hogy túlságosan is tetszik nekem a nagyok csúszdája, ahová most apa felmászott velem, de naya ezt már nem tenné meg. Így apa nélkül nem igen fogunk ide járni, pedig annyira de annyira élveztem. Elöször nehezen másztam fel a hálón a tetőre, de a végére belejöttem és már segítség nélkül is megpróbáltam volna. A sokadik csúszás után már kezdtem fáradni a sok mászástól. de még így is hatalmas hisztit rendeztem mikor haza indultunk, így visszafelé minden kis játszóra betértünk egy kis hinta-palinta és rohangászás erejéig.
Mondanom sem kell mire hazaértünk emberesen elfáradtam,így az altatással nem is volt gond.








Nincsenek megjegyzések: